×
  • ȘTIRE TVR, octombrie 2017

    Un datornic în fraci elvețieni a primit înapoi jumătate din valoarea creditului inițial, după ce a ajuns la o înțelegere cu banca, datorită soliționării amiabile a litigiului la CSALB. Nu este un caz singular. În acest moment, peste 300 de români au apelat la CSALB, s-au format deja 120 de dosare , iar alte 50 sunt în faza de filtru.

    Continuare
  • Reportaj în emisiunea Banii Tai, TVR 1, octombrie 2017

    Un reportaj inedit, cu întrebări și răspunsuri, pe marginea relației dintre consumatori și bănci. Părerile sunt împărțite, însă cert este că un consumator nemulțumit de un serviciu vândut de o bancă sau un IFN se poate adresa Centrului SAL Bancar oricând pe perioada derulării contractului cu comerciantul, iar soluționarea este gratuită pentru el. 

    Continuare
  • Știre ProTV, 6 octombrie 2017

    Mugur Isărescu, guvernatorul BNR: „Multe dintre litigii apar din lipsă de informații, din lipsă de cunoștințe, neînțelegeri. Costurile cu litigiile apasă pe ambele părți și, dacă vrem să avem costuri ale creditelor mai scăzute, dobânzi mai scăzute, comisioane mai scăzute, trebuie să ne gândim și la aceste costuri.”

    Continuare
  • Știre Kanal D, 6 octombrie 2017

    Disputa cu băncile comerciale poate fi rezolvată și fără a se ajunge în instanța de judecată. La CSALB se pot stinge amiabil litigii care țin de eliminarea și restituirea comisionului de risc/administrare perceput pentru un credit, rescadențarea/reeșalonarea creditului cu diminuarea ratei lunare, scăderea dobânzii și restituirea sumei ce a rezultat din mărirea marjei dobânzilor în mod excesiv, reducerea marjei dobânzii, reducerea soldului și coversia creditelor din CHF în LEI, eliminarea unor clauze abuzive.

    Continuare
  • Stire Digi24, 28 septembrie 2017

    O familie din București a obtinut la CSALB conversia în lei, reducerea soldului și a dobânzii. Aceste modificări se văd în rata lunară care a scăzut de la 2.400 de lei (555CHF) la 1.700 de lei.

    Continuare
  • Stire Telejurnal TVR, 5 iulie 2016

    La CSALB, un litigiu dintre un consumator din Bucuresti si o banca comerciala la care avea un credit de nevoi personale in euro a fost solutionat intr-un termen record, de 8 zile, in afara instantei.

    Continuare
  • Stire TVR1, 22 mai 2017

    Mugur Isarescu, guvernatorul BNR, care le-a cerut bancherilor sa ii asculte pe clientii cu probleme si sa nu mai mearga in instanta pentru orice problema. CSALB este pregatit sa ajute consumatorii gratuit.

    Continuare
  • Stire ProTV, 11 mai 2017

    Un consumator risca sa-si piarda casa din cauza ca nu a fost atent la conditiile de creditare ale unui IFN, dar si pentru ca a acceptat o dobanda anuala de peste 50%. Rata a ajuns mai mare decat venitul lui, iar penalitatile sunt exorbitante.

    Continuare
  • Emisiune TVR – Intrebari si raspunderi

    La emisiunea, „Întrebări și răspunderi” de la TVR, moderată de Monica Ghiurco, președintele Colegiului de Coordonare al CSALB, Alexandru Păunescu, a vorbit despre avantajele soluționării amiabile la Centrul SAL bancar. A clarificat și neînțelegerile legate de numirea reprezentantului consumatorilor în conducerea CSALB. (mai mult…)

    Continuare